jueves, 14 de febrero de 2008

Recortes de prensa 14/02/2008

http://www.asturies.com/noticia.php?cod=29347
LA TÉRMICA CUENTA ASITIASE MUI CERCA DE LA RESERVA ECOLÓXICA DE LA FURTA
"Térmica de Corvera Non" aconceya esti xueves en Les Vegues

Redacción

14/02/2008 Esti xueves a les 19.30 nel Centru Tomás y Valiente de Les Vegues en Corvera, va tener llugar la primer xunta abierta al públicu de la Iniciativa Ciudadana escontra la térmica que tienen previsto llevantar nesti conceyu asturianu: "Térmica de Corvera Non".

El proyeutu, consistente en dos grupos térmicos de gas dependientes de la empresa ISBI, cuenta asitiase na población de Nubleo, concretamente ente Nubleo y Cancienes, nos terrenos que comprara la compañía Dupond y que yá tienen un aprovechamientu de tipu industrial. Asina mesmo "Térmica de Corvera Non" denuncia'l fechu de qu'esti allugamientu atópase mui averáu a la Reserva Ecolóxica de La Furta, espaciu protexíu de gran interés sobre manera pola so población de páxaros.

L'estropiciu mediuambiental qu'a xuiciu de la iniciativa ciudadana podría tener una instalación industrial d'esti tipu, motivó los primeros recursos presentaos por delles organizaciones ecoloxistes y sociales. El refugue de los mesmos da pie a una campaña de concienciación ya información ciudadana qu'espeya na creación de la Iniciativa "Térmica de Corvera Non", integrada yá por partíos políticos, asociaciones de vecinos y coleutivos ecoloxistes.


http://www.lavozdeasturias.es/noticias/noticia.asp?pkid=398540
PROYECTO DE CORVERA.
Movimiento contra la térmica de ESBI
Denuncian que su presencia "aumenta el riesgo de tener cáncer".

14/02/2008 N. R.

La plataforma Térmica en Corvera Non se presenta esta tarde en el centro Tomás y Valiente de Corvera y lo hace teniendo tras de sí el apoyo de 15 asociaciones del municipio.

La entidad surge tras el anuncio de la empresa ESBI de asentar en el concejo su nueva planta de ciclo combinado, algo que la plataforma considera dañino hasta el punto de alertar en uno de sus panfletos que "su presencia alerta el riesgo de contraer cáncer de pulmón, laringe y tejido conjuntivo". Asimismo, afirman que al estar situada a menos de 2 kilómetros de distancia de tres poblaciones corveranas su implantación "es ilegal".



http://www.elcomerciodigital.com/aviles/prensa/20080214/corvera/iniciativa-termica-corvera-reune-20080214.html

Corvera
La iniciativa 'Térmica de Corvera Non' se reúne con vecinos en Las Vegas
La iniciativa 'Térmica de Corvera Non', que se opone a la instalación de una planta de ciclo combinado en Nubledo, ha convocado a una reunión abierta al público, hoy a las 19.30 horas, en el Centro Tomás y Valiente.

El portavoz del colectivo, Jorge Lueje, aseguró que la iniciativa surgió por parte de los vecinos «preocupados por el proyecto contaminante que la empresa irlandesa Esbi (Electricity Supply Board Ireland) quiere instalar en Nubledo». Lueje indicó que la iniciativa ciudadana cuenta con el apoyo de quince organizaciones y entidades ecologista.

Según un folleto que ha distribuido la iniciativa entre la población de Corvera se señala que «las térmicas incrementan el riesgo de padecer cáncer, ya que la incidencia de los tumores de pulmón, laringe y tejido conjuntivo puede ser hasta tres veces mayor en Asturias que en el centro de la península». Se añade que «esta mayor incidencia únicamente es atribuible a la contaminación ambiental, según el Centro Nacional de Epidemiología del Instituto de Salud Carlos III».

No hay comentarios: