miércoles, 30 de enero de 2008

LES AUTORIDAES SANITARIES ALVIERTEN QUE:

LES TÉRMIQUES
AYUDEN A AUMENTAR
EL RIESGU DE PADECER
CÁNCER

La incidencia de los tumores de pulmón, larinxe y texíu conxuntivo pue ser hasta tres veces superior n'Asturies que nel centru la Península. Esta mayor incidencia namás puede atribuyise, según los autores del informe, a la CONTAMINACIÓN INDUSTRIAL. (Atlas municipal de mortalidad por cáncer en España, realizáu pol Centro Nacional de Epidemiología del Instituto de Salud Carlos III, dependiente del Ministerio de Sanidad.)

LA COMARCA D'AVILES YE LA ZONA MÁS CONTAMINADA DE TOL ESTÁU ESPAÑOL.

¿TAS DISPUESTU A SACRIFICAR LA TO SALÚ POR 45 PUESTOS DE TRABAYU QUE SON LOS QUE SE CREEN?

“QUE NUN T'ENGAÑEN LES NUEVES TÉRMIQUES: NUN SON NECESARIES”

LA TÉRMICA DE NUBLEO DA ANOXU. Esta mesma central térmica de ciclu combináu (CTCC) de ESBI foi refugada en Cantabria por mor de les protestes de los vecinos -amás d'otres causes. Ahora quieren llantales en Corvera y contaminar entá más la Comarca d'Avilés.

LA TÉRMICA FAI CRECER LA MORTALIDÁ. Agranda'l riesgu pa la salú de los ciudadanos nun llugar que yá ta contamináu asgaya y con graves problemes ambientales.

NUN YE NECESARIA. Asturies produz el doble d'enerxía de la que consume, esporta abonda d'esa enerxía magar que tenemos el mayor consumu "per capita" por habitante del Estáu Español .

SUMA A LA CONTAMINACIÓN ESISTENTE. La comarca avilesina ta declarada "Zona de Atmósfera Contaminada" dao que ye la fastera más contaminada d'Asturies y una de les más contaminaes del Estáu Español.

PRODUZ IMPAUTOS NEGATIVOS NEL MEDIU. Amás de la Central, tien de construyise una nueva llínia d'alta tensión hasta Tabiella, que va producir un impautu ambiental irreversible na zona.

LA LLEI DIZ QUE L'ACTUAL UBICACIÓN YE INAPROPIADA. Incumple la normativa vixente (RAMINP) por tar asitiada a menos de 2 Kms. de poblaciones como NUBLEO (500mts.), CANCIENES (1.300mts.) o LOS CAMPOS (1.700 mts.) ente otros llugares.

2 comentarios:

Asturias Verde dijo...

Veo que habies montado un magnífico blog. Saludos y suerte en vuestra lucha

Asturias Verde dijo...

Ya sabeis que también tenemos montado un blog contra el proyecto de planta regasificadora. http://regasificadora.blogspot.com